Warwick Zaun Çarp Sıçra

Yama: 8.16 Warwick Jungle Ormancı Build Rehber Kan Avcısı

  • 512
  • 03 Ocak 2018
  • İsabet İsabet

    İsabet

  • Saldırıya Devam Saldırıya Devam

    Saldırıya Devam

    Aynı şampiyona saldırmak sınırsız bir şekilde birikebilen SG veya YG (Değişken) sağlar (yük başına 3 ila 9).

    Menzilli: Menzilli şampiyonlar 3 yükün üzerindeyken, saldırdıkları son hedefe %8 fazla hasar verir.

    Yakın Dövüşçü: Yakın dövüşçü şampiyonlar 3 yükün üzerindeyken, saldırdıkları son hedefe %12 fazla hasar verir.

  • Şifa Taşkını Şifa Taşkını

    Şifa Taşkını

    Maruz kaldığın fazlalık iyileştirme, en fazla 30 + toplam can miktarının %8 kadarına eşdeğer bir kalkan oluşturur.

    Kalkan, kendi kendine uyguladığın fazlalık iyileştirmenin %30 kadarı veya takım arkadaşlarının sağladığı fazlalık iyileştirmenin %300 kadarından oluşur (seviyeye bağlı).

  • Efsane : Çeviklik Efsane : Çeviklik

    Efsane : Çeviklik

    %3 Saldırı Hızı ve Efsane yükü başına fazladan %3 Saldırı Hızı daha kazanırsın (en fazla 5 yük).

    Her şampiyon katletme, destansı ve büyük canavar kesme ve minyon biçme Efsane yükü biriktirmede ilerleme sağlar.

  • Son Direniş Son Direniş

    Son Direniş

    %60 Can miktarının altındayken şampiyonlara en fazla %12 fazladan hasar verirsin.

  • HâkimiyetHâkimiyet

    Hâkimiyet

  • Ani Darbe Ani Darbe

    Ani Darbe

    Atılma, atlama, sıçrama, ışınlanma kullandıktan veya gizli halden çıktıktan sonra 5 saniyeliğine 10 Zırh Deşme ve 8 Büyü Nüfuzu kazanırsın.

  • Açgözlü Avcı Açgözlü Avcı

    Açgözlü Avcı

    Yeteneklerinin verdiği hasarın yüzdelik bir kısmı kadar iyileşirsin.

    İyileştirme: %2.5 + Kelle Avcısı yükü başına %2.5. 

    Her rakip şampiyonu ilk katledişinde bir Kelle Avcısı yükü kazanırsın.

    Alan Etkisi: İyileştirme etkisi, alan etkili yeteneklerde üçte birine iner.


Başlangıç Eşyaları
  • Avcı Palası

    Avcı Palası

    Canavarlara karşı +%10 Can Çalma

    ÖZEL Pasif - Tırnak: Normal saldırılar isabet halinde canavarlara 25 ilave hasar verir. Canavar katletmek özel ilave deneyim sağlar.

    Toplam Ücret: 350 Satılırsa Ücreti: 350

  • Totem Uğuru (Ziynet)

    Totem Uğuru (Ziynet)

    Ziynetile sınırlıdır.

    Aktif: Bir yük harcayarak yerleştirdiği Görünmez Totem 60 ila 120 saniye boyunca çevresini görünür hale getirir.

    Her 180 ila 90 saniyede bir yük biriktirir (azami 2 yük).

    Totem etki süresi ve tekrar yüklenme zamanı seviyeyle birlikte gelişir.

    (Haritada oyuncu başına 3 Görünmez Totem bulunabilir. Mercek türü bir ziynete geçildiğinde Ziynet kullanımı 120 saniye devre dışı kalır.)

    Not: Totem'leriniz mümkün olduğunca dikkatli kullanmanızı öneririz. Totemleri kullanacağınız alanlar rakip oyuncuların en çok haritada gezdiği yerler olmalıdır.

    Toplam Ücret: 0 Satılırsa Ücreti: 0

     

  • Yenilenme Boncuğu

    Yenilenme Boncuğu

    +%50 Taban Can Yenilenmesi

    Not: Bazı oyuncular sadece Taban Can Yenilenmesi veren bu eşyayı oyun başında alarak koridorda daha uzun süre kalmayı hedefler.

    Toplam Ücret: 150 Satılırsa Ücreti: 150

Full Build
  • Haşmetli Hydra

    Haşmetli Hydra

    +450 Can

    +35 Saldırı Gücü

    +%100 Taban Can Yenilenmesi

    ÖZEL Pasif - Biçiş: Temel saldırılar 5 + azami can değerinin %1 kadarını ilave fiziksel hasar olarak hedefe; 40 + azami can değerinin %2.5 kadarını da koni biçiminde bir alanda isabet alan diğer rakiplere fiziksel hasar olarak verir.

    ÖZEL Aktif - Hilal: Bir sonraki saldırında, bütün hedeflerin aldığı Biçiş hasarı, fiziksel hasar olarak 40 + azami can değerinin %10 kadarına çıkar ve koni şeklindeki etki alanı büyür (20 saniye bekleme süresi). (Aynı adı taşıyan Özel Pasifler birleşmez.)

    Toplam Ücret: 3500 Satılırsa Ücreti: 700

  • Koruyucu Melek

    Koruyucu Melek

    +40 Saldırı Gücü

    +40 Zırh

    ÖZEL PASİF Ölümcül hasar alındığında sahibi için 4 saniye zamanı durdurduktan sonra azami canın %50’sini ve azami mananın %30’unu yeniler (300 saniye bekleme süresi)

    Toplam Ücret: 2800 Satılırsa Ücreti: 880

     

  • Ninja Tabisi

    Ninja Tabisi

    +30 Zırh

    ÖZEL Pasif: Normal saldırılardan gelen hasarın %10 kadarını engeller.

    ÖZEL Pasif - Gelişmiş Hareket: +45 Hareket Hızı

    Toplam Ücret: 1100 Satılırsa Ücreti: 500

  • Ölü Adamın Zırhı

    Ölü Adamın Zırhı

    +425 Can

    +60 Zırh

    ÖZEL Pasif - Tam Yol İleri: Hareket ederken İvme yükleri biriktirirsin. Hareket hâlindeyken saniyede azami 20 İvme yükü kazandırır İvme; sersemletme, kışkırtma, korkutma, dönüştürme ya da hareketsiz bırakma etkileri altındayken hızlıca, yavaşlatma etkisi altındayken de yavaşça azalır.

    ÖZEL Pasif - Ezici Vuruş: Normal saldırılar kazanılan bütün İvme yüklerini, 2 yük başına 1 fiziksel hasar verecek şekilde hedefe uygular. 100 yük altındaysa her normal saldırı ivme yüklerini 15 azaltır ve hedef 1 saniye boyunca %50 yavaşlar (sadece yakın dövüş).

    ''Bu zırhı benden alabilmenin tek bir yolu var...'' - meçhul

    Not: Bu eşya size hem can hem zırh verecektir bunun dışında hareket ettiğinizde biriken yükler size ekstra hareket hızı sağlayacaktır.

    Toplam Ücret: 2900 Satılırsa Ücreti: 1100

  • Ruh Gömleği

    Ruh Gömleği

    +450 Can

    +55 Büyü Direnci

    +%100 Taban Can Yenilenmesi

    Bekleme Süresinde %10 Azalma

    ÖZEL Pasif: Tüm iyileştirme etkilerini %30 arttırır.

    Toplam Ücret: 2800 Satılırsa Ücreti: 800

  • Sinsi Kılıç - Yanardöver

    Sinsi Kılıç - Yanardöver

    +300 Can

    +%20 İlave Can Canavarlara karşı

    +%10 Can Çalma Ormanda +%225 Taban Mana Yenilenmesi

    ÖZEL Pasif – Alev Kusan: Çatışma sırasında yakındaki rakiplere 11 (şampiyon seviyesi başına +1) büyü hasarı verir. Canavarlara %200 ilave hasar verir.

    ÖZEL Pasif – Diş / Tırnak: Normal saldırılar, canavarlara 25 ilave hasar verir. Bir canavara hasar verdiğinde 5 saniye içinde 30 Can çalarsın. Büyük Canavar öldürmek +50 ilave deneyim kazandırır.

    ÖZEL Pasif – Donduran Çarp: Çarp, rakip şampiyonlar üzerinde kullanılabilir; 28-166 gerçek hasar vererek 2 saniyeliğine %20 Hareket Hızı çalar.

    Toplam Ücret: 2500 Satılırsa Ücreti: 525

  • Uzak Görüş Dönüşümü

    Uzak Görüş Dönüşümü

    * Geliştirmek için 9. Seviye ve üstü gerekli.

    Totem Uğuru Ziynetinin özelliklerini dönüştürür:

    + Kullanma menzilinde büyük ölçüde artış (+%650)

    + Kalma süresi sınırsız hale gelir ve totem sınırı içinde sayılmaz

    - Bekleme Süresi %10 artar

    - Totem görünür ve daha kırılgan hale gelir, takım arkadaşları tarafından hedef alınamaz

    - Totemin görüş yarıçapı %45 azalır

    - Yük biriktiremez

    Not: Nişancı ve orta koridor rolünde oynayan oyuncular oyunun ilerleyen dakikalarında ziynet'ini uzak görüş totem'i yaparak, haritada gideceği yere uzaktan görüş atıp anlık hasar yememesini ve skor vermemesini sağlayabilir.

    Toplam Ücret: 0 Satılırsa Ücreti: 0

LVL 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Q
W
E
R

Sponsor Alanı


Build'ler


Yama Notları

Diğer Şampiyonlar